Budowanie Masy Mięśniowej Suplementy na masę

Światowa premiera SOMATODROL

Budowanie Masy Mięśniowej Odżywki na siłownie

Somatodrol jest silną i legalną alternatywą dla zakazanych sterydów anabolicznych. W przeciwieństwie do sterydów, Somatodrol nie zawiera syntetycznego testosteronu, ani innych hormonów anabolicznych. Dostarcza tylko dozwolone składniki odżywcze, które w bardzo wysokim stężeniu – pobudzają naturalną produkcję hormonu wzrostu.

Przetestuj SOMATODROL >>>
Somatodrol  budowanie masy mięśniowej

budowanie masy mięśniowej - SOMATODROL

Somatodrol znacznie podniesie poziom Twojego testosteronu i HGH!

Składniki suplementu Somatodrol mają naukowo udowodnione działanie - przyśpieszają, przyrost masy mięśniowej!

Somatdrol jest unikalnym produktem pobudzającym Twój testosteron, ale także hormon wzrostu do większej pracy. To właśnie te dwa hormony odpowiadają za spalanie tkanki tłuszczowej i budowanie masy mięśniowej.

hormon wzrostu hgh

Hormon Wzrostu

Podwyższony poziom hormonu wzrostu z Somatodrol

budowanie masy mięśniowej

Dieta na mase mięsniową

Somatodrol niezbędnym dodatkiem do diety

dieta na masę mięśniową

Przyrost masy mięśniowej

Większe przyrosty masy mięśniowej dzięki HGH

przyrost masy mięśniowej

Jakie odżywki na mase?

wypróbuj najlepszy suplement na masę

Budowanie Masy Mięśniowej najnowsze artykuły



Sposoby na zwiększenie metabolizmu podczas budowania masy mięśniowej

Organizm ludzki posiada funkcję, która powoduje przemianę pożywienia w energię. Im bardziej organizm zwiększa procent wykorzystania energii, tym większy jest przyrost masy mięśniowej. W celu wzmocnienia mięśni twardych, twoje ciało będzie musiało dostosować się do stresu spowodowanego ciężkim treningiem na masę.

Te kilka sposobów pozwoli Ci zwiększyć swój metabolizm, pobudzić hormon wzrostu, a jednocześnie zdobyć większą masę mięśniową do której dążysz.

1. 10 minut energicznej rozgrzewki. Możesz zrobić energiczny spacer, aby uzyskać szybsze pompowanie krwi. Ten rodzaj rozgrzewki i proste ćwiczenia na powietrzu powodują zwiększenie ilości krążącej krwi wewnątrz ciała. Mięśniom należy zawsze dostarczać składniki odżywcze, co zapewnia sprawny obieg krwi, w celu utrzymania dobrej kondycji mięśni. Twoje mięśnie staną się bardziej otwarte na wszelkiego rodzaju bodźce.

2. Upewnij się, że Twój cel to duże grupy mięśni trenowane w celu zwiększenia poziomu metabolizmu i zapewnienia niezbędnej odporności, którą organizm potrzebuje do budowania masy mięśniowej. Musisz zachować spójność w celu, aby zwiększyć swoje rezultaty w ciągu najbliższych kilku miesięcy.

3. Uruchom do pracy mięśnie na biodrach, pośladkach i udach. Są to grupy mięśni dość oporne na trening, dlatego rozruszanie ich wymaga więcej powtórzeń, co z kolei prowadzi do podniesienia tempa przemiany materii.

4. Stań prosto następnie użyj hantla, o umiarkowanym ciężarze, który możnesz podnieść wygodnie nad głową. Chwyć go na poziomie ramienia z dłonią skierowaną do przodu, a następnie umieść go za głową w prosty sposób, aż ramię osiągnie swoje pełne rozciągnięcie, zanim wróci do pozycji, z której zaczynałeś ćwiczenie. Wykonaj to ćwiczenie w 10 powtórzeniach, powoli, a następnie zrób to samo drugim ramieniem. Wykonaj co najmniej 3 serie tego ćwiczenia.

5. Ćwiczenia zastępcze. Na koniec treningu ramion, można odłożyć hantle i zrobić kilka serii pompek. Pompki to bardzo skuteczne ćwiczenie, bardzo często stosowane w szkoleniu wojskowym. Pompki zwiększają odporność mięsni, co jest potrzebne do stosowania coraz większych ciężarów, bo tego wymaga budowanie masy mięśniowej, a jednocześnie zwiększają tempo metabolizmu. Jeśli masz trudności z wykonywaniem prawidłowych pompek, możesz zacząć od prostszej wersji tego ćwiczenia, takiej jak pompki na kolanach.

6. W przypadku innych ćwiczeń na górne partie ciała, można użyć hantli, aby trenować ramiona, górne części mięśni klatki piersiowej, mięśnie przedramion i mięsnie naramienne. Hantle dają większą możliwość na zwiększenie tempa metabolizmu w szybszym czasie niż trening na innych urządzeniach.

7. Wreszcie, należy rozważyć, aby wprowadzić zmiany w niektóre obszary swojego życia, które w połączeniu z ćwiczeniami i dietą na mase spowodują efekt maksymalizacji wyników.Jeśli spożywasz dośc dużo tłuszczów, spróbuj jak będzie wyglądał Twój trening kiedy ograniczysz ilość spożywanych tłuszczów. Zamiast tego spożywaj coś, co posiada większą zawartość białka, kalorii i składników odżywczych.

Dobrze jest też spożywać warzywa, całe ziarna i owoce cytrusowe. To daje więcej korzyści i większy przyrost masy mięśniowej.


odżywki i suplementy na masę